רקדני היפ הופ. איך עושים את זה?

רקדני היפ הופ. התבונן בכמה מריקודי ההיפ הופ המפורסמים והפופולריים ביותר בכל הזמנים. מהימים הראשונים ועד היום. במהלך הופעתנו, נלמד אותך את המרכיבים הבסיסיים של ההיפ-הופ המרכיבים את הריקוד כה פופולרי כיום, כמו גם את יסודות הריקוד עצמו.

רקדני היפ הופ. שיעור זה של ריקוד היפ הופ עשוי להיות מלא בז'אנרים אורבניים

כולל R & B ומוזיקה לריקודים. ג'אז, מודרני, הפסקה, פופ ולוק הם רק חלק מהסגנונות השונים שמשולבים בריקודי היפ הופ. ישנם מספר סגנונות של ריקוד היפ הופ שניתן ללמד בשיעור יחיד, הנקרא "הגדר" או "ניתן מספיק זמן", ואין צורך ללמד את כולם בבת אחת. שיעורים מתקדמים הם הדרך להפיץ את הסחורה שלך – תרגילי נעילה והיפ —- – אם אתה אוהב הופ ורוצה ללמוד עוד, הירשם לאודישן לצוות ריקודי היפ הופ בבית הספר המקומי שלך או במועדון. אומנם אודישן לקבוצות ריקוד היפ הופ הוא הזדמנות נהדרת להכשיר ולפגוש אנשים, אך הוא יכול גם לבדוק היכן אתה כרקדן. אם אתה מוכן ללמוד ריקוד היפ הופ, היכנס לדף ההרשמה של קורס הריקוד שלך וגלה איזה קורס מתאים לך.

בקורס זה תכירו את התנועות

הטכניקות וסגנונות הריקוד הבסיסיים המרכיבים את ההיפ הופ. היפ הופ או ראפ הם צורת מוסיקה קצבית, מסוגננת המציעה הפסקות, פעימות וטיפות שונות המאפשרות את הסגנון האלתורי של ריקוד ההיפ הופ. שיעורי ריקוד היפ הופ משתמשים במוזיקת ראפ (המכונה מוזיקת ראפ דאנס) או בשילוב של מוזיקת ראפ והיפ-הופ.

רקדני היפ הופ פופולאריים יכולים לטלטל את סצנת המועדונים

אך גם לקסום למושבעים בתחרות ולמומחים למחול. רקדני היפ הופ מאוד מבוקשים מכיוון שיש סוגים רבים ושונים של שיעורי ריקוד של היפ הופ שתוכלו לבצע. סוג זה של ריקודים מושפע ממוסיקת ראפ, מוזיקת ראפ דאנס או ריקודי ראפ וכן מז'אנרים מוסיקליים אחרים.

המטרה היחידה

היא להראות לבית הספר את סגנונות ההיפ הופ השונים הקיימים בעולם ולעודד את הקהל באהבת ריקוד ההיפ הופ. לימוד ריקוד מסיבות היפ הופ נע בעזרת הקורסים של ריקוד היפ הופ של האקדמיה למחול מרקורי Centennial. אם אתה רוצה ללמוד ריקוד היפ הופ, הצטרף לשיעורי ריקוד ההיפ הופ הרבים המוצעים היום לרגל חגיגות מאה שנה לאקדמיה מרקורי.

רקדנים מוקדמים היו גאים במסורת ובמקוריות

שעדיין מושרשת עמוק בנפש ריקוד ההיפ-הופ. אחרי הכל, מקור ההיפ הופ ממש ברחוב ופותח על ידי רקדנים ללא הכשרה מקצועית למחול. בדיוק כמו בלט, נדרשים תנועות רבות ושונות, ולא כל כך קל להתחרות עם רקדנים בתחרות ריקודים, ואפילו לא בתחרות בינלאומית. היפ הופ, לעומת זאת, נושא בתוכו תרבות, כך שאין "היפ הופ" בשיעור הריקודים שלך.

ככל שצורת הריקוד מתפתחת

רקדנים רבים שומרים על הסגנונות המקוריים של אזוריהם, בעוד אמנים אחרים מביאים סגנונות ריקוד קיימים. בעוד שאלפי אולפנים קמו כדי ללמד את המהלכים האלה לדור הבא, רבים מרקדני ההיפ-הופ האלה לא בחנו את הסגנון החדש של ריקוד ההיפ-הופ. סגנונות סטודיו אלה פותחו על ידי רקדנים מאומנים קלאסיים כדי ליצור גרסה מודרנית יותר לריקוד היפ הופ רחוב.

כמו מוזיקת היפ-הופ

סגנונות הריקוד השונים שהתאחדו בסופו של דבר ונודעו בשם "ריקוד היפ-הופ" התפתחו באזורים שונים של ארצות הברית, ונבדלים בעיקר בין התנועות במזרח ובמערב חופים. ליתר דיוק, ריקוד היפ הופ מתייחס לכל צורת ריקוד שמגיעה מתרבות ההיפ הופ. ריקוד רחוב הוא בדרך כלל שילוב של ריקוד רחוב וסגנונות אחרים שהתפתחו מחוץ לאולפן למחול. זהו אינו סגנון הריקוד "ההיפ הופ" היחיד, שכן אפריקה במבטעה נחשבת לגרסה מודרנית יותר לסגנון זה עם סגנון ריקוד משלו.

צורת הריקוד פופולרית במובן המקורי של המילה

כלומר היא צורת ריקוד פופולרית ומקורית. באופן השימוש במונח בסרטים ותוכניות, אנו מתחילים לראות שיעורי ריקוד של היפ הופ המלמדים את הכוריאוגרפיה שלהם כאילו היא מבוססת על בלט, מודרני או ג'אז ולא היפ הופ. מהלכי היפ הופ הם בהשראת מוסיקה, ולא האקדמיה, מה שאומר שלא כל האקדמיות הן בני אדם.

אם אתה חדש בעולם ריקוד ההיפ הופ

כדאי לך לשחק קצת עם הדברים כי זה עולם חדש. לדוגמא, קורסי ריקוד היפ הופ למבוגרים נבדלים בשיטות הלימוד ובתוכנם מקורסי ריקוד היפ הופ לילדים. מושב זה יסקור את ההיסטוריה של תרבות הריקוד וכיצד לכבד אותה, כמו גם את המצב החינוכי למחול הנוכחי בארה"ב.

רקדני היפ הופ
רקדני היפ הופ צילום pixbay
מוזיקה יהודית פורטל

שתף

פוסטים נוספים

סגנונות מחול

סגנונות מחול

סגנונות מחול. מספר חברות מחול בארה"ב יצרו סגנונות ריקוד ייחודיים על ידי שילוב של מחול אפריקאי מסורתי ומודרני. בעוד סגנונות

תמונות ריקוד

תמונות ריקוד

תמונות ריקוד. חבריה עובדים יחד כדי למצוא דרכים להגשים את חלומות הריקוד שלה. אבל כשמדובר בערבוביה הדברים מקבלים תפנית וקאסיז

ללמוד לרקוד

ללמוד לרקוד כמו שצריך

ללמוד לרקוד.במאמר זה אדבר מדוע אנשים רבים מפסיקים ללמוד לרקוד בשנות ה -30 לחייהם ומה תוכלו לעשות כדי להיות רקדנים

דילוג לתוכן