ללמוד לרקוד כמו שצריך

ללמוד לרקוד.במאמר זה אדבר מדוע אנשים רבים מפסיקים ללמוד לרקוד בשנות ה -30 לחייהם ומה תוכלו לעשות כדי להיות רקדנים טובים בשנות ה -30 לחייכם. אס אס, לונדון. אם תקדיש את הזמן להסתכל מסביב, תגלה שיש הרבה מדריכי וידיאו מקוונים בחינם המלמדים אותך את יסודות הריקוד. כתבתי פוסט בבלוג על איך ללמוד סלסה ובצ'טה היטב, ואני מזמין אותך לבוא לראות בעצמך ולקרוא את זה, כי אני חושב שזה יכול להיות משאב נהדר למי שרוצה ללמוד ולשפר את הריקוד שלהם!

ריקוד-ללמוד לרקוד

הוא גם תחביב, כך שאם תרצו ללמוד לרקוד אי פעם, ערוץ היוטיוב הזה יעזור לכם להתחיל לפני שתדרכו רגליים באולפן לריקודים או אפילו תצאו מהבית. יש הרבה הדרכות וידיאו מקוונות נהדרות באינטרנט ואפליקציות שעוזרות לך ללמוד לרקוד. תנועת StayHome / StaySafe היא האפליקציה הטובה ביותר לאייפון ולאנדרואיד ללימוד ריקוד לבד – בהסגר, ואני בטוח שתפיקו את המיטב מזה!

אפליקציה זו מקלה עליכם ללמוד לרקוד על ידי חלוקת צעדי הריקוד והתנועות שלכם לשלוש קטגוריות

מהלכי ריקוד בסיסיים, מתקדמים ומתקדמים. בעזרת אפליקציה זו תוכלו לתרגל את כל השלבים הבסיסיים, אך גם את הצעדים המתקדמים יותר, כמו שלב אחר שלב – צעד אחר צעד – לזוז.

תלוי בסוג הריקודים שאתה רוצה ללמוד

זה יכול לעזור לך להצליח יותר אם אתה משתמש בציוד מיוחד בזמן מסוים לז'אנר הריקודים שאתה לומד. אם אתה רוצה לעשות ריקוד באופן מקצועי, אתה יכול ללמוד באינטרנט, אבל אני רוצה שניצור איתך קשר בכדי לתת לך כמה טיפים כיצד להגיע לשם.

נולדתי במחוז ניו קאסל, דלאוור, ואני רוצה ללמוד לרקוד, אז אני חבר באגודת הרקדנים של דלאוור (DSA).

Danssupbe

היא פלטפורמת All-in-One בה תוכלו לגלות הרבה סרטוני ריקוד וללמוד הרבה על ידי צפייה בהופעות חיות של רקדנים מפורסמים. עם למעלה מ -120 שיעורי וידאו במחול בהנחיית רקדנים מנוסים, האפליקציה שואפת ללמד אתכם את הניואנסים העדינים של הריקוד.

ההוראות שלב אחר שלב יעזרו לך להזיז את כתפיך

להבין את יסודות הטכניקה, כך שתוכל לבנות את הביטחון ולהפוך לרקדנית טובה יותר. תשכחו, או לפחות העמידו פנים, את הקצב שלכם ובצעו את המדריך שלב אחר שלב שלנו כדי ללמוד את היסודות של תנועת הכתפיים, החל מתרגיל בסגנון חופשי, שם אתם משחררים את גופכם כדי שלא תרגישו כל כך מתוחים בפעם הבאה פגע ברחבת הריקודים.

כמתחיל חשוב להכיר את הקצב שלך

אך השלב הבא הוא לפתח את הכישורים והביטחון העצמי שלך עד למצב שאתה נדרש ללמוד שילובי ריקודים במהירות. האזן לסגנון הריקוד שבחרת בכל הזדמנות, קבל את המוזיקה בידך והשתתף. אם אין לכם סבלנות ורוצים להתחיל לרקוד מיד, בחרו בסגנון עם צעדים פשוטים ומוזיקה פשוטה. כשאתה מתחיל לרקוד אתה מנסה לרקוד עם אנשים רבים ושונים, והפרשנויות השונות למוזיקה ולסגנונות הריקוד השונים יפתחו דרכים חדשות להתקרב לריקוד.

ישנם קורסים המלמדים אותך את יסודות סגנון הריקוד שאתה רוצה ללמוד

כדי לשפר עוד יותר את כישוריך, חקור ונסה ללמוד את סגנונות הריקוד השונים ולחקור את סגנונות הריקוד השונים, מהיפ-הופ ועד אולם אירועים לריקוד מודרני. תנו לעצמכם מספר שעות של אימונים בלי להריץ אחורה או לנוח, ואתגרו את עצמכם באופן אקראי ללמוד כמה טכניקות בסיסיות.

בקרוב תגלה שלמידת סגנון הריקוד הזה תעזור לך ללמוד את כל סגנונות הריקוד. החלק הקשה הוא בחירת הסגנון אותו תרצו ללמוד ותרגישו חופשיים לחקור, אך היו בטוחים שתוכלו לעמוד בו.

עבור רקדנים מנוסים טבעי ללמוד צעדים על ידי ספירה

אך למתחילים זה אולי לא כל כך אינטואיטיבי. כשאתם רוקדים עם בן זוג, נסו להרגיש את התנועות ושימו לב לבן הזוג שלכם בזמן הריקודים. הימנע מצעדים מסונכרנים או שקשה לעקוב אחרי פעימה כלשהי מכיוון שהם אינם קצבים.

סרטוני יוטיוב הם תוספת טובה

אבל הדרך הטובה ביותר ללמוד לרקוד היא לעבוד עם מורה אחד על אחד. אם אתה חושב להתחיל לרקוד, עדיף לעבור קורס או לקבל מדריך פרטי שידריך אותך בריקוד תחילה. כל אחד יכול ללמוד לרקוד, אתה רק צריך לקחת את הזמן ולנסות את זה.

אם המשטח שעליו אתה רוקד שטוח ולא קשה

אתה יכול אפילו לרקוד במועדוני לילה, מכיוון שרוב שיעורי הריקוד מתקיימים על רחבות ריקודים ניידים, מה שיכול להועיל גם לטכניקות אחרות שאינן דורשות נסיעות ארוכות . לשכלל את הריקוד שלך בכל ההיבטים של הריקוד דורש זמן ומסירות, אך אם אתה מוכן להכניס את עצמך לעבודה ולהתמקד, תהיה בטוח שתצליח אמנותית. תרגול בבית, אתגר ריקוד בן 30 יום או אפילו ריקוד במועדון לילה יעזור לכם להשיג את המטרות שלכם מהר יותר. אם תגיעו לשיעור ריקוד מדי פעם יהיו לכם כישורים נהדרים, ואם מדובר במדריך פרטי, תוכלו אפילו להוביל חלק גדול משיעור המחול לבד.

ללמוד לרקוד
ללמוד לרקוד צילום pixbay
מוזיקה יהודית פורטל

שתף

פוסטים נוספים

סגנונות מחול

סגנונות מחול

סגנונות מחול. מספר חברות מחול בארה"ב יצרו סגנונות ריקוד ייחודיים על ידי שילוב של מחול אפריקאי מסורתי ומודרני. בעוד סגנונות

תמונות ריקוד

תמונות ריקוד

תמונות ריקוד. חבריה עובדים יחד כדי למצוא דרכים להגשים את חלומות הריקוד שלה. אבל כשמדובר בערבוביה הדברים מקבלים תפנית וקאסיז

היפ הופ

היפ הופ מה זה בכלל?

היפ הופ הופיע בעיר ניו יורק ובלוס אנג'לס בסוף שנות ה -90 ובתחילת השבעים. הנה מבט לאחור על כמה מהקטעי

דילוג לתוכן