מחול מודרני. המדריך למחול

מחול מודרני מבוצע בדרך כלל כקורס המוצע ברוב אולפני המחול והפך לז'אנר ענק בעולם המחול כיום. הריקוד המודרני היה סוג של ריקוד שהוצג על ידי רקדנים מודרניים כמוני ושאני מוצא כל כך מגביל. מחול עכשווי יכול להיתפס כשם אחר למחול מודרני, אם כי לשתי צורות הריקוד יש קווי דמיון רבים בטכניקה ובתנועה.

מחול מודרני. מושפעים מבלט קלאסי

תנועות מחול מודרניות נזילות יותר ומכילות דגשים וטריקים דינמיים של ריקוד ג'אז, כולל טריקים וקפיצות, אך מכילים רבות מתנועות הבלט הדומות המשמשות בכוריאוגרפיה שלו. מדרגות בלט, ערבסקות וריקודים מודרניים מבוצעות לעיתים קרובות בזוויות אלכסוניות ופיתולי גוף.

רבות מתנועות אלה משוקללות לסירוגין וישנן מספר "תנועות בלט" דומות המשמשות בכל כוריאוגרפיות המחול המודרניות.

תוכנית הלימודים כוללת חוויות תנועה החל מבלט ועד ג'אז

ריקוד עם לריקוד מודרני, כמו גם מגוון רחב של סגנונות ריקוד אחרים. הקורסים וקבוצות הריקודים פתוחים לכל הגילאים והכל היכולות, החל ממתחילים לרקדנים עממיים ורקדנים מקצועיים. הקהל נכנס לריקוד או לנושא ריקוד בתחילת הקורס ובסיומו, בדרך כלל בדקות הראשונות של כל שיעור.

מחול מודרני

הוא צורת מחול רצינית ותיאטרלית המהווה חלק מתנועת המחול המודרני, צורה של מוסיקה מודרנית, ריקוד והופעה. זוהי צורת האמנות האחרונה אחרי הבלט, אבל זה לא ז'אנר של מחול, שכן הוא עמד במרכז מספר רב של לימודים בתחום החינוך וההכשרה למחול בארצות הברית.

עבור מורים מודרניים למחול

יתכן שיהיה קשה לתרגם מגמות אלה לגישה מעשית ומעשית לחינוך למחול בארצות הברית. כדי להבטיח שמגמות המחול המודרניות מוטמעות בתכנית הלימודים, המורים יכולים להשתמש בסרטוני מחול מודרניים המתמקדים בכוריאוגרפיה, קינסיולוגיה, פדגוגיה ואורכסיולוגיה.

שיעורי המחול העכשווי ידגישו את הכישורים הבסיסיים הנדרשים לכל היבטי המחול, ויישמו כישורים אלה במתכונת מודרנית וחינמית המאפשרת לרקדנים לבטא את עצמם בריקודים מודרניים.

כרקדנית במסורת זו, תוכל גם לתרום לצורת האמנות שהיא המחול המודרני. אם אתם מעוניינים בשיעור מחול עכשווי או מודרני, התחילו בחיפוש אולפן לריקודים. כאמור לעיל, אני ממליץ פשוט לחוות בעצמך את אומנויות המחול העכשווי.

אם אתה משתוקק להפוך את הריקוד לביטוי אמנותי

הריקוד המודרני יהיה בחירה טובה עבורך. המחול המודרני נולד בתחילת המאה ה -20 והוא סגנון ריקוד המתמקד בריקוד בלט מסורתי. הריקוד בא לידי ביטוי במובנים רבים, החל מתנועות ריקוד מסורתיות וכלה בצורות מודרניות יותר כמו היפ הופ, ג'אז ואפילו ריקוד היפ הופ.

ילידי סוף המאה ה -18 ותחילת המאה ה -19 או בתחילת המאה ה -21, הם סגנונות הריקוד המתמקדים בריקוד בלט מסורתי, כמו גם בריקודים המודרניים של מחול עכשווי ומוזיקה מודרנית.

הוא פותח על ידי רקדני בלט מאומנים קלאסיים שרצו לחקור וליהנות מריקודים מחוץ למגבלות הנוקשות של הבלט הקלאסי. המחול המודרני האמריקאי, שהגיח מהכוריאוגרפיה, הפך לביטוי חדש לתנועה. מחול מודרני הוא סגנון ריקוד החוקר ונהנה מריקוד ללא אילוצים נוקשים של בלט קלאסי ומוזיקה מודרנית.

היא מגדירה מחדש את תפקיד הריקוד כצורת ביטוי והבעה כמו גם ביטוי של גוף האדם.

אישים אחרים פועלים להכרת המחול המודרני כצורת אמנות

כאשר רקדנים וכוריאוגרפים מגבשים טכניקות ותיאוריות חדשות. רקדנים גברים הם כעת חלק מרפרטואר המחול, ושלושה מתלמידיו של דנישון יהפכו להיות שלהם. סגנון הריקוד שלה מתחיל להטיל ספק בעצמו, להתרחק מהפרקטיקות הקבועות ולהתחיל מחדש.

המופע אינו מה שהיה פעם, אך הוא מתפלל שוב על ידה ועל ידי תלמידיה, כמו גם אמנים ורקדנים אחרים מרחבי העולם.

באותה שנה נוסדה האקדמיה למחול בבייג'ינג, המתמקדת בפיתוח המחול המודרני כצורת אמנות בסין ובעולם.

למחול מודרני יש קשר לבלט

אך הוא מכוון להתפתחות המחול המודרני כצורת אמנות בסין ובעולם. המחול המודרני מטרתו לקדם את האמנות והתרבות של המחול בעולם המודרני ולקדם מחול עכשווי. מכיוון שהמחול המודרני משתתף בעיקר, יש חופש גדול לכוון את הריקוד בכיוון שונה מהמחול המסורתי כמו בלט או ריקוד עכשווי.

רבים מוצאים חופש ויצירתיות חדשים כאשר רקדנים עוברים מבלט לריקוד מודרני, מכיוון שהרקדנים עצמם יכולים לשכלל תנועת בלט וריקוד. יש רקדנים שמאמינים שהמחול המודרני נותן להם את האפשרות ליהנות מריקוד מבלי להתמקד אך ורק בטכניקה ובביטוי שלהם. חוויתי זאת עם כמה מתלמידי המחול המודרני שלקחו בלט כדי להפתיע את עצמם במה שהם הכי נהנים כשהריקוד זז.

מחול מודרני
מחול מודרני צילום pixbay
מוזיקה יהודית פורטל

שתף

פוסטים נוספים

סגנונות מחול

סגנונות מחול

סגנונות מחול. מספר חברות מחול בארה"ב יצרו סגנונות ריקוד ייחודיים על ידי שילוב של מחול אפריקאי מסורתי ומודרני. בעוד סגנונות

תמונות ריקוד

תמונות ריקוד

תמונות ריקוד. חבריה עובדים יחד כדי למצוא דרכים להגשים את חלומות הריקוד שלה. אבל כשמדובר בערבוביה הדברים מקבלים תפנית וקאסיז

ללמוד לרקוד

ללמוד לרקוד כמו שצריך

ללמוד לרקוד.במאמר זה אדבר מדוע אנשים רבים מפסיקים ללמוד לרקוד בשנות ה -30 לחייהם ומה תוכלו לעשות כדי להיות רקדנים

דילוג לתוכן