ראפ. קווים לדמותו

ראפ. שון "פאף דדי" קומבס הוציא את "Can't Hold Nobody" בשנת 2009, והשקיע עבודה באלבומו הראשון באורך מלא. מעטים מסינגלי הראפ שציפו את הסיפור באותה מידה כמו אלבום הבכורה של PuffDaddy, ויחסר להם רבים, אם לא רוב מעריציו.

ראפ. לפעמים נפוליאון שאל את המפיקים אם הם יכולים להפוך את פסי האנימה האהובים עליו לביטים, אך הוא מעולם לא היה מרוצה מהתוצאות. הוא הוסיף: 'עבדתי עם מוזיקאים אחרים כי אני חולם ליצור מוזיקה שנשמעת כמו בית.

עדיין אין תאריך יציאה רשמי לאלבום הבא של נפוליאון, אבל הוא מתכנן לסיים אותו לפני שכל סינגל ראפ אחר יתקרב. אני אשחרר את התינוק הזה בשבועות הקרובים, אולי שבוע-שבועיים לפני צאת האלבום.

הראפר הביא את צורת הראפ למקום השני בהוט 100 בתחילת שנות השבעים

אך לא היה לו שום קשר לז'אנר ההיפ-הופ. זהו סינגל הראפ הראשון שעשה זאת אי פעם, והשיר עלה לראשונה במקום הראשון בארה"ב, הופיע לראשונה במקום הראשון במצעד שירי ה- R & B / היפ-הופ של בילבורד, ונשאר בתפקיד זה בארבע השנים הבאות, ובאותה תקופה הוא היה גם ההיפ הופ השולט הארוך ביותר 1. Run DMC הוא גם מעשה הראפ היחיד שהופיע ב- MTV ובקאבר של Rolling Stone. זהו אחד משני האמנים היחידים שדורגו במקום הראשון בשירי בילבורד הוט 200 וגם שירי הראפ, לצד סנופ דוג.

ניפוצי גב אל גב אלה סימנו את תחילת הקריירה של טון לוק כאחד מאמני ההיפ-הופ המצליחים בכל הזמנים

והצליחו כל כך שהוא מעולם לא הציב אף אחד גבוה ממספר 80 בהוט 100.

1989 היה לא רק הראפר הראשון שנחת כמה עשר להיטים מובילים, אלא גם שנת 1989 שלו, כשהפך ל- MC הנמוך ביותר האיטי בתולדות הראפ.

למרות ש- "Hypnotize" שאין לעמוד בפניו עשוי היה להפוך להצלחה ענקית במצעד בשנת 1997

השיר זינק לאחר מותו של האמן יליד כריסטופר וואלאס. השיר הראשון שהגיע לראש השנה – Hot100 ז"ל – היה "Gangsta Paradise" של Coolio, שנדגם על ידי סטיבי וונדר מפסקול Dangerous Minds. היא בילתה תשעה שבועות במקום השני ושלטה במאה החמה במשך שלושה שבועות בספטמבר ואז שוב באוקטובר ובנובמבר.

קרסון מתרפק על כך שהוא מרגיש לגמרי בבית בדקטור

אילינוי, שם גדל ורצה לפרוש אך עדיין מרגיש חסר. הוא אוהב את זה כשאנשים שומעים מה הוא עושה ושואלים מיד אם הוא ראה את המילטון, "אבל אני אוהב את הלגיטימציה הגוברת כי זה קורה הרבה", הוא אומר. בעזרת לולאת פסנתר בוכה.

מספר נפוליאון על התקווה האבודה להבטיח עסקת תקליטים גדולה ולהשלים עם סיום קריירת הכדורסל שלו. בלט ספנדאו, "שנדגם מהסט, טיפס לראשונה לראש הטבלאות מזה שנה וחצי, והעביר שלושה שבועות בצמרת 10.

מומחים רבים עוקבים אחר הראפ עוד משנות השבעים בברונקס

אך בשנת 1994 פרסמה טרישיה רוז את ספרה הראשון "ארכיב ומחקר המחקר של היפופ.

מרסיליינה מורגן הקימה את מכון הארכיון והמחקר של היפ הופ בשנת 2010 שבגינה עבדה בעבר באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס.

ראפ
ראפ צילום pixbay
מוזיקה יהודית פורטל

שתף

פוסטים נוספים

סגנונות מחול

סגנונות מחול

סגנונות מחול. מספר חברות מחול בארה"ב יצרו סגנונות ריקוד ייחודיים על ידי שילוב של מחול אפריקאי מסורתי ומודרני. בעוד סגנונות

תמונות ריקוד

תמונות ריקוד

תמונות ריקוד. חבריה עובדים יחד כדי למצוא דרכים להגשים את חלומות הריקוד שלה. אבל כשמדובר בערבוביה הדברים מקבלים תפנית וקאסיז

ללמוד לרקוד

ללמוד לרקוד כמו שצריך

ללמוד לרקוד.במאמר זה אדבר מדוע אנשים רבים מפסיקים ללמוד לרקוד בשנות ה -30 לחייהם ומה תוכלו לעשות כדי להיות רקדנים

דילוג לתוכן