מה הקשר בין השירים "מה אתה רוצה" של אלה לי, "Changes" של טו פאק ויצירות קלאסיות של לירוי אנדרסון?

כל אלה ועוד במופע היפ הופ קלאסי המשלב מוסיקה וריקודי היפ הופ יחד עם יצירות קלאסיות  במופע  קצבי לכל המשפחה של הסינפונייטה הישראלית באר שבע ורקדני "הקולג' להיפ הופ  – דן אודיז".

הסינפונייטה הישראלית באר שבע במופע ריקודי היפ הופ חדש !

19/8/21 בשעה 17:00 ובשעה 18:30

משכן לאמנויות הבמה באר-שבע

הכניסה ללא עלות אך מותנת בהרמה מראש –כניסה למופע עם תו ירוק בלבד

הסינפונייטה הישראלית באר שבע לא מפסיקה להפתיע. והפעם – מופע המשלב ריקודי היפ הופ מהקולג׳ להיפ הופ של דן אודיז. וקונצרט יצירות קלאסיות של המלחין לירוי אנדרסון.

בין השירים שיבצעו בקונצרט:

"Changes" של טו פאק. "מה אתה רוצה" של אלה לי. Break My Heart של Dua Lipa. ועוד זאת לצד יצירות קלאסיות של אנדרסון בניצוחה של טליה אילן.

הקולג׳ להיפ הופ של דן ולאורה אודיז הוא סטודיו מקצועי לריקודי היפ-הופ עם מיטב הכוראוגרפים והרקדנים בארץ. הקולג' הוא בית שני לרקדני הלהקה בו הם מתפתחים בעולם ההיפ הופ המשמש עבורם ככלי, להשפעה על הסביבה, להעצמה, התמדה והשגת יעדים. באמצעות ערכי בידור ותכנית אומנותית מקצועית ומוקפדת. באמצעות הפקות ייחודיות, מייצרים אווירה חדשנית ותוססת בתרבות הבמה וההופעות בקהילה.

המופע מתקיים במסגרת מופעי "באהבה לקהילה" בתמיכה של עיריית באר שבע וקרן ברכה. הכניסה ללא עלות אך מותנית בהרשמה מראש. כניסה למופע באמצעות תו ירוק בלבד.

הסינפונייטה הישראלית באר שבע
רקדני דן אודיז. קרדיט צילום: זינה שמש
מוזיקה יהודית פורטל

שתף

פוסטים נוספים

סגנונות מחול

סגנונות מחול

סגנונות מחול. מספר חברות מחול בארה"ב יצרו סגנונות ריקוד ייחודיים על ידי שילוב של מחול אפריקאי מסורתי ומודרני. בעוד סגנונות

תמונות ריקוד

תמונות ריקוד

תמונות ריקוד. חבריה עובדים יחד כדי למצוא דרכים להגשים את חלומות הריקוד שלה. אבל כשמדובר בערבוביה הדברים מקבלים תפנית וקאסיז

ללמוד לרקוד

ללמוד לרקוד כמו שצריך

ללמוד לרקוד.במאמר זה אדבר מדוע אנשים רבים מפסיקים ללמוד לרקוד בשנות ה -30 לחייהם ומה תוכלו לעשות כדי להיות רקדנים

דילוג לתוכן