שיעורים לריקוד. האם זה מתאים גם לבנים?

שיעורים לריקוד. כשאתה חושב על ספורט לבנים, אתה כנראה לא חושב לרקוד, במיוחד אם אתה ילדה. סטודיו לריקוד שלנו מציע מגוון תכניות צהרונים לילדים, שנותנות לך אפשרות לבחור מתוך מגוון רחב. בשיעורי ריקוד, החל ממתחילים ועד למתקדמים ועד לרמה המקצועית. אנו מציעים לילדינו גם את האפשרות להתמקד בריקוד כאשר הם רוצים להופיע, לנסוע או להתחרות.

בנים מוזמנים יותר למפעל המחול של דאונטאון קורסים, ואתה יכול גם לרשום את בנך לקורס ריקוד צעיר. ילדך יירשם גם לשיעור השבועי שלנו "Bounding Boys", המלמד טכניקות נפילה.

התלמידים יאמנו את זיכרון השרירים שלהם ויחקרו את הקשר בין ריקוד

קצב ומוזיקה כשהם בונים מודעות ושליטה בגוף בקורסים השבועיים שלנו. השירים ושגרת הריקודים בקורסים אלה עוזרים לקטנטנים לפתח הבנה של מקצב הריקוד ותחושת קצב בגופם. – —- אם אתה כדי לנסות משהו חדש לחלוטין או לשפר את כישוריך, יש לנו כמה קורסים לריקוד מרגשים שתוכל לנסות. מדריכי הריקוד שלנו יעבדו יחד בכדי להגדיר את המטרות שלכם ולגלות עוד על תחומי העניין שלכם בריקוד. תוכלו לחקור את הרעיונות שלכם ואת מה שלמדתם במגוון סגנונות וסגנונות ריקוד שונים מסורתיים למודרניים. אנו מציעים מגוון רחב של שיעורים החל משיעורי מחול למתחילים ומתקדמים, ורשימה זו מכסה כל דבר, החל מיומנויות ריקוד בסיסיות וכלה במיומנויות מתקדמות כגון היפ הופ, ג'אז והיפ הופ.

קורס שבועי זה בן 45 דקות עוזר לתלמידים לפתח את המוסיקליות שלהם ואת המודעות המרחבית כשהם לומדים צעדי בלט בסיסיים לליווי מוסיקה חיה

רקדני ברז לומדים כיצד להאזין לשכבות שונות של מוסיקה וליצור רבדים ומקצבים משלימים בנוסף למוזיקה. קורס זה מיועד לילדים בגילאי 5 עד 12 והוא נלמד בסגנונות שונים כמו ריקוד ברז, היפ הופ, ג'אז וריקוד מודרני.

ישנן חזרות רבות כאשר התלמידים לומדים צעדי ריקוד חדשים

אבל הנה סרטון שנותן לך מושג איך זה לילדים שאולי לא יוכלו להשתתף בקורס. מכיוון שהסרטון הזה הוא מבית ספר אמיתי למחול, תוכלו לתת להם מושג טוב למה לצפות כשהם ילמדו את הצעדים הבסיסיים של הריקוד כמו גם כמה צעדים מתקדמים.

שיעורים קבוצתיים הם דרך נהדרת להשלים את מה שלמדת בשיעורים פרטיים

והתלמידים מתחלפים לקבל את ההזדמנות לרקוד עם אנשים חדשים. תלמידי אולם אירועים אוהבים את הספורט וממשיכים לקחת חלק בתחרויות ריקוד. בסרטון זה נראית קבוצת ריקודים המבצעת פלאש-פלאש, שאינו שיעור בפני עצמו, אלא דוגמה טובה לכוריאוגרפיה של הרחוב.

אחת הסיבות לכך שריקוד

הוא סוג כזה של כושר גופני הוא שהוא כולל תנועה בכל רמות וכיווני התנועה. הסיבה לכך שחומר הריקוד נמצא בכל מקום בספרייה הוא ההיסטוריה של המחול בארצות הברית, אומרת ג'ניפר טיליצקי, מייסדת שותפה של DanceFit, קונספט כושר בוטיקי המושרש במחול. ריקוד הוא חלק חיוני מדוע חומרי ריקוד זמינים במקומות השונים בספריה זו.

בניגוד לצורות תנועה אחרות

לריקוד יכולת לשפר את שיווי המשקל באמצעות קצב המוסיקה וכמו כל צורה אחרת של פעילות גופנית, יש לו פוטנציאל לשפר את שיווי המשקל. התנועה והקצב מגיעים לילדים באופן טבעי, והיתרונות משתפרים רק אם הילדים מעורבים בשיעורי ריקוד רגילים. למרות שחוג הריקודים חשוב מאוד, אומר טורצקי, אתה צריך להתאמן על מנת לאחד את המידע ולהבטיח שהגוף יפתח זיכרון נאות של השרירים. למרות שהשיעורים נהדרים ללימוד סגנון ריקוד מסוים, היא אומרת, ראשית עליך ללמוד את יסודות התזמון והקצב ולהוסיף זרועות, אישיות וטעם.

טורצקי ממליץ לכולם לעשות אימוני בלט, גם אם אתה רוצה להתמקד בסגנון ריקוד אחר, אך היא ממליצה גם על בלט לילדים.

אם אתה סטודנט חדש למחול

בעת הגשת הצעה עליך להקפיד לבחור קורס למתחילים במקום קורס ריקוד של יום שלם או אפילו קורס של יום אחד. ישנם מגוון שיעורים זמינים, כולם מותאמים ליכולות שונות. הירשם לשיעורי סקייפ פרטיים או השתתף באחד משיעורי הריקוד המקוונים בחינם ללומדים מתחילים ומתקדמים.

אולפני ריקוד מציעים לילדים יתרונות גדולים בכך שהם עוזרים להם לפתח מיומנויות שעוזרות להם להיות בריאים וחזקים יותר

אולפנים אלה הם בבעלות רקדנים מנוסים מאוד שאוהבים לארגן תוכניות שונות שיעזרו לילדים לפתח את כישורי הריקוד שלהם. האולפנים מתחברים לקהילה המקומית בכוחו של הריקוד, ומעודדים את תלמידיהם להיות גדולים כאשר הם עולים לבמה. השיעורים מועברים על ידי רקדנים מקצועיים כמו איילין אוקונור, בעלת הסטודיו ובעצמה רקדנית מקצועית.

שיעורים לריקוד
שיעורים לריקוד צילום pixbay
מוזיקה יהודית פורטל

שתף

פוסטים נוספים

סגנונות מחול

סגנונות מחול

סגנונות מחול. מספר חברות מחול בארה"ב יצרו סגנונות ריקוד ייחודיים על ידי שילוב של מחול אפריקאי מסורתי ומודרני. בעוד סגנונות

תמונות ריקוד

תמונות ריקוד

תמונות ריקוד. חבריה עובדים יחד כדי למצוא דרכים להגשים את חלומות הריקוד שלה. אבל כשמדובר בערבוביה הדברים מקבלים תפנית וקאסיז

ללמוד לרקוד

ללמוד לרקוד כמו שצריך

ללמוד לרקוד.במאמר זה אדבר מדוע אנשים רבים מפסיקים ללמוד לרקוד בשנות ה -30 לחייהם ומה תוכלו לעשות כדי להיות רקדנים

דילוג לתוכן